Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[TUTORIAL] Wszystko o RMVB
Autor Wiadomość
thugg4life
User


Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 69
Skąd: Z krwi i kości.
Wysłany: Czw 29 Cze, 2006   

zbyszko1956 napisał/a:
P :cry: rzekonwertorowalem rmvb na avi ale avi mialo 1,2 gb zamiast 700mb.Dlaczego? :cry:


bo źle ustawiłeś parametry (bitrate)

Dodano po 50 min:

2006-06-29 14:40 - Dodałem tworzenie sampli
 
 
 
Luigi 
VIP


Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 856
Wysłany: Sob 01 Lip, 2006   

a u mnie nie ma wogóle w video codec DivX i XviD. co mam zrobić ?
 
 
thugg4life
User


Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 69
Skąd: Z krwi i kości.
Wysłany: Nie 02 Lip, 2006   

Luigi napisał/a:
a u mnie nie ma wogóle w video codec DivX i XviD. co mam zrobić ?


zainstaluj "ffdshow"
 
 
 
mateo704
Newbie

Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 5
Wysłany: Pon 17 Lip, 2006   

Wie ktos może, jak wyciągnąć ścieżke dżwiękową z pliku *.rmvb
moze jakis program pomoze
Prosze pomóżcie :cry:
 
 
 
thugg4life
User


Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 69
Skąd: Z krwi i kości.
Wysłany: Pią 04 Sie, 2006   

mateo704 napisał/a:
Wie ktos może, jak wyciągnąć ścieżke dżwiękową z pliku *.rmvb
moze jakis program pomoze
Prosze pomóżcie :cry:


znam sposób na "wyciągniecie" audio ale do pliku WAW
 
 
 
Luigi 
VIP


Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 856
Wysłany: Wto 29 Sie, 2006   

zaistalowalem to ffdshow i dalej nie mam divx lub xvida. mam teraz tylko jakies ffdshow video codec i ffdhow video encoder. jak wybiore byle jaki z tych dwóch to jak daje convert i wybieram real media plugin i daje ok to pokazuje mi sie okienko ale znika odrazu i wsywietla sie w status failed ;(
 
 
Rastlin
Gość
Wysłany: Wto 19 Wrz, 2006   Do autora topiku.

Jak kliknę start to odrazu wyskakuje mi że proces failed. Nawt nie zaczyna konwertować zrobiłem wszystko z godnie z instrukcją a na innym kompie działa normalnie.
 
 
Amstrong
Newbie


Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 35
Skąd: Wiedziałeś ,że to krowa?!
Wysłany: Sro 17 Sty, 2007   

tutaj macie tutorial o wyciąganiu dźwięku z filmu

http://uncity.pl/viewtopic.php?p=246012#246012
_________________
W Ciągłym uploadowaniu Podctawowe przykazanie HooLigaNa to:
"W obliczu zzamieszania trzeba walczyć o swoje"
"o co walczysz? O przeżycie"
Mój Up For Uncity.pl :
4146.30 MB
 
 
 
fffreeed
Newbie

Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 2
Wysłany: Czw 22 Lut, 2007   

thugg4life napisał/a:
Cyber_Angel napisał/a:
No już się cieszyłam że mi zakończyło zmianę formatu na avi, a tu wielkie rozczarowanie! Coprawda zmienił się formacik ale przez cały film na środku widnieje napis : Boilsoft unregistered version . No szlak człowieka trafia :-x Jak mogę się pozbyć tego napisu ?


trzeba zarejestrować program :P

Jak sie rejstruje to wyskakuje jakies okienko po angielsku, a moge przysiąć ze name: kod wpisaełem dobrze :( Co jest nie tak ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Support forum phpbb by phpBB Assistant
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 25