Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Funpic.de
Autor Wiadomość
Kasilas
User


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 82
Skąd: B0bry CITY
Wysłany: Wto 21 Mar, 2006   Funpic.de

Polecam ten serwer każdemu! 2500 miejsca na forum, strone itp. Tylko jest mały problem strona sie wyświetli tylko jeżeli wpiszecie http://adres.funpic.de Jeżeli wpiszesz www.adres.funpic.de to będzie pusta strona.
 
 
Victor
Newbie


Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 18
Wysłany: Sro 29 Mar, 2006   

a mam pytanie, czy jest na tym serwerze limit wielkośi pliku. Jeśli jest to jaki??
 
 
Butch 
User


Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 421
Skąd: localhost
Wysłany: Wto 09 Maj, 2006   

nie ma, wiem bo mam tam forum. super server, daje przez niego kumplom duże gry czasami, daje pik na 1 dzień, kto chce ściąga i następnego już go kasuje :D
 
 
coyote
User

Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 73
Skąd: Australia / Perth
Wysłany: Sob 10 Cze, 2006   

witam

dobrze widze ze to po niemiecku ? :rofl: , kurde a nie moga dac chociaz w EN bo ni w zab nie czaje niemca :-x
 
 
Butch 
User


Dołączył: 08 Maj 2006
Posty: 421
Skąd: localhost
Wysłany: Sro 19 Lip, 2006   Rejestrujemy się na funpic.de

1. Wchodzimy na www.funpic.de
2. Klikamy Registrieren
3. Pisze: Anmeldung » Schritt 1
Gewünschter Username - swój nick
Prüfen und weiter zu Schritt 2 - klkiamy po wpisaniy nicku

Jeżeli po wpisaniu nicku wyświetli się taki komunikat: "Der gewünschte Benutzername ist leider bereits belegt" to znaczy że nick jest zajęty.

4. Pisze: Account-Daten
Username - jest wpisane
E-Mail - twój e-mail
Passwort - hasło
Passwort wiederholen - powtórzcie hasło
Code wiederholen - przepisywamy kod podany powyżej (Tak samo nawet duże i małe litery)
Geschlecht - wybieramy "männlich"
Regeln gelesen / Anmelden - zaznaczamy i klikamy WEITER

Po zarejestrowaniu otwieramy wiadmość e-mail z stroną aktywacyjną!

Po aktywacji pisze nam: "Deine Registrierung war erfolgreich und ist nun abgeschlossen!
Dein Account ist aktiv! " To oznacza że potwierdziliście zarejestrowanie i logujecie się wtedy!

Wchodzimy w "Webhosting FTP"
FTP-Status - klikamy "AKTIVIEREN" wpisujemy hasła i powtórzcie hasło tylko ma być innne od hasła do profilu na funpic.de i klikamy "WEITER"!

Włączamy Total Commandera.
Po włączeniu wciskamy "CTRL+F"
Po wciśnięciu klikamy na "Nowe połączenie"
I tak:
Sesja - NICK Z FUNPICA.DWIE PIERWSZE LITERY Z NICKU.funpic.de
Nazwa hosta - NICK Z FUNPICA.DWIE PIERWSZE LITERY Z NICKU.funpic.de
Użytkownik - nick z funpica
Hasło - hasło jakie wpisalismy przy "Webhosting FTP"
Klikamy "OK"

VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVv


Zaznaczamy NICK Z FUNPICA.DWIE PIERWSZE LITERY Z NICKU.funpic.de i klikamy połącz.
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVv



WSZYSTKO JEST GOTOWE I MOZNA PLIKI WGRAC NA SERWER!
_________________
Jak masz coś do mnie to się ustaw w kolejce
 
 
kraski
Newbie

Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 5
Wysłany: Wto 15 Sie, 2006   

i kucha . Nie jest aktywne mysql !
 
 
Kasilas
User


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 82
Skąd: B0bry CITY
Wysłany: Nie 20 Sie, 2006   

To aktywuj ją. Idzie aktywować. :)
 
 
guska
Newbie

Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 2
Wysłany: Pią 01 Wrz, 2006   

ja nie moge z was, ja se wyłączyłem niemca, i mam po anglu :P
 
 
away777
Newbie

Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 1
Wysłany: Nie 03 Wrz, 2006   

a nie lepiej zarejestrowac sie na [hide]www.funpic.org[/hide] to to samo tylko ze po angielsku :D
 
 
xtgg
Newbie

Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 1
Wysłany: Czw 21 Gru, 2006   co jest?

Słuchajcie. załorzyłem konto na funpic i lipa. nie mogę wrzucac plików dla czego?ma ktoś pomysł? :cry:
 
 
warsteiner
Gość
Wysłany: Czw 15 Lut, 2007   

a ile mega ma ta baza mysql
 
 
Romi00
Gość
Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

chciałęm zauważyć ze funpic.de nie nadaje sie na forum bo nie ma polskich znaków :pan:
 
 
zimny
Newbie

Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 4
Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

A dozwolone jest hotlinkowanie?

Lipa znako wpolskich niema moja strona cala skrzaczona teraz jest. Nie wiem czemu wypisujecie ze wrzucacie sobie gry itp a ja nie moge wyslac pliku powyzej 2MB powie mi ktos dlaczego? Ja mam tylko taki problem czy moze komus sie juz cos takiego przydarzylo

Nie wiem jak wy ale ja mam limity na pliki kolo 2 MB czy to na funpic. de czy org

No i znalazlem cos takiego

Ja. Die Filegröße darf nur 1,5 Mbyte nicht überschreiten.

z czego chyba wynika ze max plik to 1,5 MB czyli lipa z waszych przechwalek ze gry sobie przezucacie przez ten serwer
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Support forum phpbb by phpBB Assistant
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 26