Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak podłączyć neta do ps2 krok po kroku! :]
Autor Wiadomość
Salimali9
Newbie


Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 13
Wysłany: Czw 08 Mar, 2007   

Witam ,mógłby mi ktos napisać krok po kroku jak podłaczyc neta do ps2 zeby grac w gierki przez neta? mam NEO 512 kb/s!
Myśle ,ze nie tylko ja skorzystam na tej pomocy! :tak:

Dodano po 2 min:

Aha zapomniałem dodać mam wersje ps2 - slim SCPH-75004
_________________
SalaS
 
 
szpaq
User


Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 162
Skąd: tam gdzie studia mnie poniosą :D
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

http://uncity.pl/viewtopic.php?t=56831

http://www.playstationworld.pl/articles.php?id=15
 
 
Salimali9
Newbie


Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 13
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

Napisałem ,ze mam wersie slim czyli tam odrazu jest network adapter wiec jak tam mam podlaczyc?;>!? :(
_________________
SalaS
 
 
Luigi 
VIP


Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 856
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

Musisz kupić do komputera karte sieciową, później kabel z końcówkami żeby wepnąc w ps2 i w karte sieciową a później na kompie udostępniasz łącze dla karty sieciowej i to wszystko. Musisz jeszcze zarejestrować się na www.ps2registration.com/ lub tam na polskim odpowiedniku ps2registration.com, wtedy dostaniesz najpierw demo disc 12 a później network acces disc
 
 
szpaq
User


Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 162
Skąd: tam gdzie studia mnie poniosą :D
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

eh. . . .rób to samo co ci podałem w linkach tylko że bez tego network adapter, poniewaz jest on wbudowany w slimke !
 
 
Salimali9
Newbie


Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 13
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

Aha czyli oni mi przesla jakas plyte dodatkowo tak? 'demo disc' i u mnie sie podlacza tam stylu w konsoli jest takie wejscie to tam tak? :D
A jak podlacze NEO do tej karty sieciowej czy nie musze jej podlaczac(bo u siebie podlaczam do kompa poprzez USB w kablowce bym podlaczal do karty sieciowej) ? a i wez mi podaj stronke po polsku zeby moc sie zarejestrowac:)
Z Góry dzięki:)
_________________
SalaS
 
 
Luigi 
VIP


Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 856
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

poszukaj na http://www.playstation.pl/
Musisz kupić karte sieciową do komputera i tak to jest to wejście :)
Musisz miec podlączony modem i karte sieciową do komp.
Wtedy kabel kupujesz, idziesz do jakiegoś komputerowego żeby założyli na niego końcówki i wpinasz kabelek do konsoli i do kompa.
Na kompie udostępniasz polączenie dla karty sieciowej i juz masz
 
 
Salimali9
Newbie


Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 13
Wysłany: Sob 10 Mar, 2007   

Napisałem do Ciebie na gg tam mi lepiej wytlumaczysz! :P To tak mam kupic karte sieciowa koszt z 20 zł wlozyc do kompa podlaczyc do niej neta tylko jak mam NEO z USB to tez tam wejdzie? kupic kabel. K//wa pogubilem sie juz:/ przeciez 1 kabel idze mi od NEO do telefonu . nie wiem qrwa!:/ :x
_________________
SalaS
 
 
syksyk 
_


Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 668
Wysłany: Sob 10 Mar, 2007   

jak Ty chcesz podlaczyc modem usb do konsoli i polaczyc sie z netem :| ? musisz miec router raczej
 
 
 
szpaq
User


Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 162
Skąd: tam gdzie studia mnie poniosą :D
Wysłany: Sob 10 Mar, 2007   

raczej na pewno musisz mieć router, nie da się bezpośrednio podłączyć internet z playstation.

[edit]

Moim zdaniem internet w PS2 to jakieś nieporozumienie, co innego w xboxe, ale w plejce :?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Support forum phpbb by phpBB Assistant
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 26