Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sygi i Avy by Kamilozo
Autor Wiadomość
kamilozo
User


Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 244
Skąd: te chore pytania ?!
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2006   Sygi i Avy by Kamilozo

Moze to nie moj najlepszy avek ale najwazniejsza jakosc :D

 
 
 
F-k@ 
User


Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 172
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2006   

Też bym takiego avatarka chciała :D
Mi się podoba ;) tak 3maj!!!
_________________
www.plemiona.pl
 
 
kamilozo
User


Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 244
Skąd: te chore pytania ?!
Wysłany: Pią 21 Kwi, 2006   

A tutaj moj pierwszy vitrual tuning Xd

 
 
 
Valdar
Newbie


Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 38
Wysłany: Pią 21 Kwi, 2006   

Przy prawej lampie a dokładniej niżej ( patrząc od obrazka ) widać kawałek źle wtopionego fragmentu samochodu ( lepiej już tego wyrazić nie mogłem :P )
I widać odrazu że jest dorobione w 3D. Prawie żadnych filtrów nie użyłeś by to ukryć.
 
 
Lamka997
User


Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 297
Skąd: Z Przed Monitora
Wysłany: Pią 21 Kwi, 2006   

mi sie wydaje że jak na pierwszy raz to jest OK
 
 
kamilozo
User


Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 244
Skąd: te chore pytania ?!
Wysłany: Sob 22 Kwi, 2006   

nastepna sygnaturka

[/list]
 
 
 
kudlaty 
User


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 62
Skąd: Ciemna Strona
Wysłany: Czw 27 Kwi, 2006   

w jakim programie to robicie i z kad go mozna sciagnac???
 
 
 
Fasol
User


Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 73
Wysłany: Czw 27 Kwi, 2006   

co do vt to moze ja podam str o tym fajnie ale nie widze podstawki wiec nie wime co tak naprawde poza zdezakiem i logiemzmieniles
Kod:
http://www.cdriver.webd.pl/forum/
zapraszam vt rulze
 
 
 
kamilozo
User


Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 244
Skąd: te chore pytania ?!
Wysłany: Nie 30 Kwi, 2006   

Moja nastepna praca


 
 
 
LD 
VIP



Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 1043
Wysłany: Nie 30 Kwi, 2006   

beznadziejna czcioka stać cię na więcej :P i w ogóle bez polotu to tło jakieś.
_________________
#h-Core.in (some Undefined Psychedelic Emotions)

- http://www.SilentNotes.com/
- http://rmvboard.pl/
 
 
 
kamilozo
User


Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 244
Skąd: te chore pytania ?!
Wysłany: Nie 30 Kwi, 2006   

Tło proste

Czcionka mi sie nie udala :P
 
 
 
misiaczek
Gość
Wysłany: Nie 30 Kwi, 2006   

Powiedzcie mi proszę jak się dobiera kolor na takim dodanym elemencie (najlepiej żeby odrazu był dobrany idealnie do koloru lakieru auta bazowego). Próbuje już dosć długo i nie daję sobie z tym rady.
 
 
kamilozo
User


Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 244
Skąd: te chore pytania ?!
Wysłany: Pon 01 Maj, 2006   

Zapraszam na stronki o VT :)
 
 
 
misiaczek
Gość
Wysłany: Pon 01 Maj, 2006   

No wszystko fajnie tylko, że w pewnym momencie się gubię i nie wiem co dalej z tym kolorem. Korzystałem z ze stronek podanych w tym dziale m.in.: http://www.photoshopjunkie.com/tutorials/ i http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm. Dochodzę do momentu dopasowania zderzaka do mojego auta (mam to już zrobione) i nie wiem jak dopasować kolor. Pomóż proszę... ;)
 
 
kamilozo
User


Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 244
Skąd: te chore pytania ?!
Wysłany: Pon 01 Maj, 2006   

Next Work



Zrobiona ramka i napis tylko :P (na tyle pozwaja ograniczenia w avatarkach na uncity <cry> XD)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Support forum phpbb by phpBB Assistant
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 25