Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Najlepszy Polski Raper?
Autor Wiadomość
Kituch
User

Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 360
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Czw 24 Lis, 2005   Najlepszy Polski Raper?

Według mnie najlepszym raperem jest ŚP. Magik a najbardziej nie docenionym Małolat bo po wydaniu płytki musiał iść siedzieć ale naszczeście już wyszedł i niby zrobił zarąbisty kawałek z WWO :) czekam na waszą opinie na ten temat! Pozdrówka!


P.S. Do Adminów jak źle wsadziłem to przepraszam! nie wiedziałem czy do muzy wsadzić czy tu :)
 
 
Emze 
User

Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 211
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

ostry u mnie na 1 miejscu, a co do malolata to nie wiedzialem ze wyszedl ale jak tak to fajnie ostatnia jego plyta na bitach ajrona byla bardzo dobra
 
 
Kituch
User

Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 360
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

wyszedł wyszedł obadaj na forum dałem wrzut jego płytki z ciechem :) najnowszą produkcja Małolata ale narazie nie wiadomo co dalej z współpracą Małolata z Ajronem ale nie długo sie to wyjaśni Bo Ajron jest w Budapeszcie, pracuje przy jakiejś produkcji filmowej u Spielberga. ale myśle że nastepna płyta Małolata może być znakomita i myśle że nie bedzie dla dzieci znów bedzie ostra :) ale bez zadnej fikcji naprawde Małolat robi bardzo dobry rap a ma dopiero 20 lat :)
 
 
Mentor
Gość
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

Jest wielu dobrych Raperów( Hip Hopowców)np: Ostry , Pih , Pezet z Onarem ,

Ale jak dlamie NR 1 to Sokół z WWO Jak by ktos niewiedział.
 
 
Kawa
Gość
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

Magik był i nadal jest (jak dla mnie) najlepszy. Większość (może nawet wszyscy) robiąc teraz HH mu nie dorównuje - ja tak myśle
 
 
Mario__xxl 
User


Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 281
Skąd: SANDOMIERZ
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

Sokół jest najlepszy !!!! mogę wszystko fajny kawałek !!!
 
 
ramirez_vip 
Rekrut


Dołączył: 20 Paź 2005
Posty: 1606
Skąd: 127.0.0.2
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

Heh co by tu powiedzieć. Jestem wielkim fanem Paktofoniki Kalibra 44 i Pokahontaz. Wiem o nich prawie wszystko.

Dla mnie najlepsi są: Magik, OSTR, Łona, Sokół, Rahim, FocuSmok, Peja,

Mezo :rofl: nie no z mezo zartowałem xD
_________________


 
 
 
Lamka997
User


Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 297
Skąd: Z Przed Monitora
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

No , Peja jest dobry :ok:
 
 
Czorny
Donator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 359
Skąd: ZAWIERCIE CITY
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

Najlepszy jest Czarek !! HEJ JESTEM DJ CZAREK SYN ELEKTRYKA Z MAREK MAM BAŁAGAN NA STRYCHU BO NIE MIAŁEM ANTYKÓW ŁAAAA :) :)
 
 
 
Drops
Gość
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

Według mnie najlepszymi polskimi raperami byli goście z K44 i Paktofoniki (A z nich Magik)
 
 
whelan 
User


Dołączył: 13 Lis 2005
Posty: 197
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

Mezo ma pare fajnych piosenek ! Ale najlepsi to PIH, Chada, Onar
 
 
Mentor
Gość
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

Mezo nazywasz raperem :P Buhehehehe
 
 
Kituch
User

Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 360
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

Mezo :shock: to wogóle raper nic o tym nie wiem :rofl: to chyba jakiś żart jak tak to dobry :ok: mezo to co najwyżej hip-hopolowiec :) który chce zdissować peje :) a także kilka osób z Prosto miedzy innymi Małolata,Fu i Pona :rofl:
 
 
Kawa
Gość
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

whelan napisał/a:
Mezo ma pare fajnych piosenek !


hmm? Żart? Faktycznie dobry żarcik. :lol:

Obecnie najlepszym narratorem jest Sokół.

No powiedzcie który by mógł wyrąbać taką historyjkę o Marysii jak on?? Nie widze teraz od niego lepszego. :tak:
 
 
Kituch
User

Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 360
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Pią 25 Lis, 2005   

Kawa napisał/a:
whelan napisał/a:
Mezo ma pare fajnych piosenek !


hmm? Żart? Faktycznie dobry żarcik. :lol:

Obecnie najlepszym narratorem jest Sokół.

No powiedzcie który by mógł wyrąbać taką historyjkę o Marysii jak on?? Nie widze teraz od niego lepszego. :tak:


Sokół jest bardzo dobry :ok: ale ja wierze w Małolata bo ma jeszcze dużo przed sobą i myśle że jak dalej bedzie współpracować z Ajronem to druga płyta Małolata może sie okzać jedną z najlepszych płyt hh wciągu 10 lat :) bo Mały wszystko przemyslał przez to pół roku w puszce i ma inne podejscie do życie ale w wiezieniu nie napisał żadnego tekstu bo stwierdził że sie nie dało :) pozdro dla wszystkich fanów Małolata :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Support forum phpbb by phpBB Assistant
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 25