Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
sygna
Autor Wiadomość
_divi_ 
VIP
hehe..xD :jaro:



Wiek: 108
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 1480
Skąd: Brassilian
Wysłany: Nie 20 Kwi, 2008   sygna

moglby mi ktos zrobic sygnaturke zeby była tam jakas laska jak w moim avku ^^
i jakis mniej widoczny napis divi :P
 
 
 
domin.
Veteran


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 923
Skąd: Sztum
Wysłany: Nie 27 Kwi, 2008   



:hyhy:
_________________
 
 
_divi_ 
VIP
hehe..xD :jaro:



Wiek: 108
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 1480
Skąd: Brassilian
Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008   

zrob cos jasniejszego :] :D
i jakas innna dziewczyna xD
 
 
 
thezero
Rekrut



Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 210
Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008   

 
 
_divi_ 
VIP
hehe..xD :jaro:



Wiek: 108
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 1480
Skąd: Brassilian
Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008   

staryyy :P nie az taka ładna bo znowu helmut bedzie do niej chcial kontakt :D
 
 
 
thezero
Rekrut



Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 210
Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008   

76 godzin w paincie na nic :(


xD
 
 
domin.
Veteran


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 923
Skąd: Sztum
Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008   

thezero napisał/a:

:k: jakbym ogladał bliźniakow Crump na Cartoon Network. :lol2:

Nie chce mi sie wlaczac photoshopa, nie umiem nic dobrego zrobic. Sry.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Support forum phpbb by phpBB Assistant
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 25